voizes
Onze telediensten
Telefoonservice Antwoordservice
Emailbeheer
Receptioniste Telefoniste Overflow
Servicedesk Helpdesk
Calamiteitenservice Alarmservice
24-uurs Service
Ziekteverzuimregistratie Ziekteverzuimmeldingen
Agendabeheer Afspraakbeheer
Reserveringen
Secretaresse Officesupport Responsebeheer Secretariële werkzaamheden
Callcenter in-bound
Callcenter out-bound
Administratieve werkzaamheden Debiteurenbeheer
Acquisitie Marketing Enquêtes
Telefoontrainingen
 
Soms pakken we een griepje mee.

Vaak loopt het ’s morgens storm bij recepties of HR afdelingen van grote en kleinere bedrijven
of bij hierin faciliterende arbodiensten. Een groot aantal calls worden dan meestal gelijktijdig aangeboden gedurende de eerste paar uur van de dag. Bijvoorbeeld bij een griepepidemie
zijn deze calls niet goed op te vangen met een reguliere bezetting. Ook hierin kan Voizes faciliteren.
Voor grote maar ook kleinere bedrijven waaronder arbodiensten verwerken wij dagelijks grote aantallen ziek- en hersteld meldingen.

Deze meldingen zetten wij onmiddellijk in uw eigen CMR – of softwareverzuimsysteem.
Wanneer dit ontbreekt registreren we de melding in ons interactieve communicatiesysteem Voiznet.
Elke melding wordt exact geregistreerd met datum en tijd, eventueel personeelsnummer en reden van verzuim. Elk bedrijf en arbodienst regisseert dit verschillend maar er kan veel per melding worden vastgelegd. Ook een deel van de administratieve opvolging van verzuim- en hersteld- meldingen kunnen we voor onze rekening nemen. Dit alles uiteraard onder strakke regie van HR management en een correcte afwikkeling in het kader van de wet Poortwachter.

Onze opvang van ziek- en hersteld meldingen betekent een verlichting van afdelingen of receptie
binnen uw onderneming. Bovendien is het relevant dat er een objectieve externe registratie plaatsvindt.

Onze medewerkers van de servicedesk, die deze meldingen dagelijks verwerken, worden regelmatig getraind en zijn daardoor goed in staat om tussen de regels door te “luisteren”.
Zij kunnen daardoor probleemsituaties adequaat signaleren en rapporteren.

Wilt u uw verzuimregistratie verbeteren?
Bel of mail dan voor inlichtingen of een offerte op maat: info@voizes.nl Telefoon 053 -700 97 10