voizes
Onze telediensten
Telefoonservice Antwoordservice
Emailbeheer
Receptioniste Telefoniste Overflow
Servicedesk Helpdesk
Calamiteitenservice Alarmservice
24-uurs Service
Ziekteverzuimregistratie Ziekteverzuimmeldingen
Agendabeheer Afspraakbeheer
Reserveringen
Secretaresse Officesupport Responsebeheer Secretariële werkzaamheden
Callcenter in-bound
Callcenter out-bound
Administratieve werkzaamheden Debiteurenbeheer
Acquisitie Marketing Enquêtes
Telefoontrainingen
 

 
Abonnementen en tarieven.

Uiteraard werken we met standaard-abonnementen en tarieven. Toch is de keuze van uw abonnement afhankelijk van uw telefoonverkeer. Daarom maken we samen met u tijdens een telefonisch intake-gesprek een keuze hierin. Ook kijken we maandelijks of uw abonnement nog wel passend is. U kunt
dus altijd switchen van abonnement als uw telefoonverkeer daar aanleiding toe geeft. Wanneer een standaard abonnement niet helemaal past maken we ook graag voor u een passende offerte met persoonlijke touch. Klik hier voor onze standaard abonnementen.
Hebt u vragen neem dan gerust contact op of klik hier voor het contact formulier.
Wilt u direct contact, klik dan op call me now (bovenaan deze pagina).
Wij nemen dan binnen een kwartier contact met u op.

Algemene voorwaarden
Wij hebben de algemene regels en voorwaarden waaronder we voor u aan het werk gaan gedefinieerd. Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op diensten die Voizes levert.
Op onze voorwaarden is het Nederlandse Recht van toepassing.
Klik hier voor de algemene voorwaarden.

Privacy statement
Wij hebben de regels die we intern hanteren ter bescherming van u en uw privégegevens gedefinieerd. Voizes zal de regels van dit privacy statement handhaven ten behoeve van de diensten die we leveren en de privacy van onze bedrijven en relaties.
Klik hier voor het privacy statement.

Al onze bedrijfs kritische applicaties zijn ondergebracht in een redundant uitgevoerd extern datahotel. Onze databeveiliging voldoet aan de hoogste normen van informatiebeveiliging.