|
|
Wij halen meer uit uw klanten.
Er zijn momenten waarop u uw klanten en relaties het liefst zelf even zou bellen om te vragen naar hun mening of ervaring. U wilt snel en veel informatie hebben over de aanschaf van uw producten of diensten. Of u bent benieuwd naar hun mening of ervaring over b.v. een cursus. U organiseert een symposium of evenement en u wilt vooraf weten hoeveel mensen er komen.
Op dat moment kunt u gebruik maken van ons outbound-callcenter. Voizes is in het bezit van een bescheiden maar geroutineerd outbound contactcenter dat de onderstaande commerciële diensten voor u kan verrichten.
• Het verzorgen van uw mailings of uitnodigingen en het nabellen hiervan.
• Het optimaliseren en actualiseren van uw klantgegevens en database.
• Het werven en acquireren van nieuwe klanten voor uw onderneming.
• Aftersales en pro sales trajecten.
• Communicatie- en inventarisatiecontrole van uw buitendienst b.v. na kantoortijden d.m.v. een vast vragenschema.
• Het afnemen van vragen t.b.v. telefonische enquêtes en marktonderzoeken voor de profit- en non profit branche.
Ieder bedrijf wil graag meer weten over zijn klanten. U toch ook?
Na inventarisatie d.m.v. een aantal vragen maken we snel een advies of offerte voor u. |
|