voizes
Onze telediensten
Telefoonservice Antwoordservice
Emailbeheer
Receptioniste Telefoniste Overflow
Servicedesk Helpdesk
Calamiteitenservice Alarmservice
24-uurs Service
Ziekteverzuimregistratie Ziekteverzuimmeldingen
Agendabeheer Afspraakbeheer
Reserveringen
Secretaresse Officesupport Responsebeheer Secretariële werkzaamheden
Callcenter in-bound
Callcenter out-bound
Administratieve werkzaamheden Debiteurenbeheer
Acquisitie Marketing Enquêtes
Telefoontrainingen
 
Ons proof en track record.

Wanneer uw bereikbaarheid op piekmomenten en bij plotselinge drukte niet optimaal is moeten
uw klanten soms te lang wachten. U krijgt dan te maken met de z.g. “caller tolerance”.
Dit is de bereidheid en de tijd die een klant wil investeren om te wachten. Deze tolerantie is
afhankelijk van een aantal factoren zoals eerdere ervaringen met uw bedrijf, stemming van het moment, positionering van uw concurrenten e.d.

Om de bereikbaarheid en het servicelevel van uw help-of service desk te garanderen bij piekmomenten of overbelasting kunt u gebruik maken van ons facilitaire inbound contactcenter. Ook bij ziekte training of verlof van één of meerdere medewerkers van uw helpdesk is het handig wanneer u ons als back-up kunt in schakelen.

Via publicatie of doorschakeling met een speciaal telefoonnummer kunnen bepaalde groepen
klanten gerouteerd worden naar Voizes. Zo komt er dan verlichting voor een bepaalde afdeling of assistentie voor uw al bestaande helpdesk. Uw klanten worden toch snel en adequaat te woord gestaan. We fungeren letterlijk als frontoffice en selecteren de vragen. Vervolgens handelen we de vragen af of wanneer we dat niet kunnen sturen we ze door naar de betreffende tweedelijnsafdelingen.

Wanneer wij u gaan assisteren gaat er doorgaans een interne training of instructie aan vooraf.
Dit kan on the job of op uw eigen locatie. Deze training zal gaan al naar gelang de aard van uw servicedesk over begripsvorming, product- of systeemkennis en de meest voorkomende problemen of gestelde vragen (FAQ). Een helpdesk opzetten is altijd maatwerk.
Wij doen dit al vele jaren tot grote tevredenheid voor een aantal van onze klanten. Bij grote en kleine ondernemingen leveren we zo een merkbare en gewaardeerde bijdrage.

Bewezen is inmiddels dat bij ondernemingen die met ons zijn gaan samenwerken de klanttevredenheid, productiviteit en daardoor de winstgevendheid toeneemt.

Een helpdesk samen met u gestalte geven is altijd maatwerk. Wanneer u van gedachten wilt wisselen met ons hierover bel dan gerust. Wellicht kunnen we samen met u al heel snel tot een werkbare constructie komen. Telefoon:053 -700 97 10