voizes
Onze telediensten
Telefoonservice Antwoordservice
Emailbeheer
Receptioniste Telefoniste Overflow
Servicedesk Helpdesk
Calamiteitenservice Alarmservice
24-uurs Service
Ziekteverzuimregistratie Ziekteverzuimmeldingen
Agendabeheer Afspraakbeheer
Reserveringen
Secretaresse Officesupport Responsebeheer Secretariële werkzaamheden
Callcenter in-bound
Callcenter out-bound
Administratieve werkzaamheden Debiteurenbeheer
Acquisitie Marketing Enquêtes
Telefoontrainingen
 
Wij kunnen zelfs deuren voor u openen.

Wanneer u een vaste receptioniste of telefoniste hebt bent u soms ongewild niet goed bereikbaar. Regelmatig komen er meerdere gesprekken tegelijk binnen en uw receptioniste is net in gesprek
of bezig met het ontvangen en begeleiden van uw klanten. Dan werkt de telefoon storend en wordt misschien niet of te laat beantwoord. Een onbeantwoord gesprek of langere wachttijd leidt tot
onzekerheid over uw bedrijf of ontevredenheid bij uw klanten.
Soms zelfs tot een gemiste relatie of omzet.

Interne opvang van overflow leidt tot efficiëntieverlies in uw onderneming bij de andere medewerkers
en daardoor tot onnodige (soms) hoge kosten.
Door gedeeltelijke of volledige uitbesteding van uw telefoonverkeer tijdens piekmomenten aan ons als facilitair contactcenter blijft u 100 % bereikbaar.

U bent altijd flexibel tijdens vakantie-, ziekte- of verlofdagen van uw receptioniste.
Er is berekend dat uitbesteding gemiddeld een besparing van 10-15 % oplevert.

U kunt uw telefoon zo instellen dat hij automatisch doorschakelt op momenten dat uw telefoniste in gesprek is of b.v. bij elk tweede of derde gesprek. Deze calls worden op dezelfde manier behandeld of doorverbonden zoals dat in uw bedrijf gebruikelijk is. Wanneer doorverbinden niet lukt, noteren we de gegevens en worden deze per e-mail, sms of later per telefoon doorgegeven. Het is op dit moment zelfs mogelijk de deur wanneer gewenst op afstand te openen en uw klant te begeleiden binnen uw bedrijf of kantoor of naar b.v. een wachtruimte. Vervolgens berichten we u dat uw relatie is gearriveerd.

Samenvattend.
Door uitbesteding en samenwerking met Voizes kunt u de telefonische bereikbaarheid van uw receptie
of helpdesk optimaliseren. Onze waarde voor u is dat we op deze manier niet alleen kostenbesparend werken maar ook bijdragen aan de productiviteit van uw medewerkers. Zij kunnen zich zo op hun kernactiviteiten concentreren. Zo dragen we bij aan de flexibiliteit en effectiviteit van uw onderneming.

Herkent u deze bovenstaande situatie? . De oplossing ligt echt maar één telefoontje verder.
Belt u rustig met ons voor een oplossing op maat. Telefoon 053 - 700 97 10