voizes
Onze telediensten
Telefoonservice Antwoordservice
Emailbeheer
Receptioniste Telefoniste Overflow
Servicedesk Helpdesk
Calamiteitenservice Alarmservice
24-uurs Service
Ziekteverzuimregistratie Ziekteverzuimmeldingen
Agendabeheer Afspraakbeheer
Reserveringen
Secretaresse Officesupport Responsebeheer Secretariële werkzaamheden
Callcenter in-bound
Callcenter out-bound
Administratieve werkzaamheden Debiteurenbeheer
Acquisitie Marketing Enquêtes
Telefoontrainingen
 
Wij houden uw medewerkers in conditie.

Wilt u ook uw klanten tevreden houden? Deze klanten zijn immers de bron
van uw succes als onderneming. Wij zijn specialisten in klantencontacten en kunnen uw personeel
hierin trainen en begeleiden. Enkele van onze medewerkers komen uit de wereld van training en coaching. Dit gecombineerd met hun telefoon expertise en jarenlange praktijkervaring maakt hen
tot uitstekende trainers. Zij kunnen uw medewerkers individueel of als team bijschaven in telefoon etiquette, telefonische klantvriendelijkheid etc.

Voorafgaand aan een training vindt er altijd een inventarisatie- en intakegesprek plaats.
Onze trainingen worden altijd afgestemd op de groep mensen voor wie dit bestemd is
en de situatie van dat moment. Een training is dus altijd maatwerk

Voor informatie of een maatwerkofferte kunt u ons mailen:
info @voizes.nl of bellen met 053 - 700 97 10