voizes
Onze telediensten
Telefoonservice Antwoordservice
Emailbeheer
Receptioniste Telefoniste Overflow
Servicedesk Helpdesk
Calamiteitenservice Alarmservice
24-uurs Service
Ziekteverzuimregistratie Ziekteverzuimmeldingen
Agendabeheer Afspraakbeheer
Reserveringen
Secretaresse Officesupport Responsebeheer Secretariële werkzaamheden
Callcenter in-bound
Callcenter out-bound
Administratieve werkzaamheden Debiteurenbeheer
Acquisitie Marketing Enquêtes
Telefoontrainingen
 
 
Zo klinken we bij voorkeur voor u.

• Hebt u een backoffice of frontoffice met te weinig tijd of capaciteit om alle gesprekken af te handelen?
• Wilt u een klantenservice of helpdesk opzetten?
• Wilt u een marketingonderzoek of na bel project laten doen naar aanleiding van b.v. een mailing?
• Hebt u te maken met tijdelijke onderbezetting en neemt u liever geen telefoniste of receptioniste
in dienst?
• Maakt u gebruik van een antwoordapparaat en merkt u dat er regelmatig wordt opgehangen
zonder dat er wordt ingesproken?
• Hebt u pieken in uw telefoonverkeer of wilt u uw werkzaamheden alleen wat efficiënter
organiseren om gewoon eens ongestoord te kunnen werken?
Voizes heeft alle ervaring en expertise in huis om dit voor u te realiseren.

Voizes is gespecialiseerd in klantencontacten en ingericht als klantencontactcenter om uw relaties optimaal telefonisch op te vangen en te woord te staan. Voor zowel profit- als non- profit organisaties. Voor kleine (zelfstandigen), middelgrote maar ook internationale organisaties en de overheid kunnen
we uw cliënten, prospects en relaties op de meest uiteenlopende manieren van dienst zijn.
Door ons goed in uw organisatie te verdiepen kunnen we ons presenteren als medewerker van uw bedrijf. We doen dit professioneel en met persoonlijke betrokkenheid. Onze “Voizes filosofie” is simpel.
We zijn uw visitekaartje aan de telefoon. We kunnen alleen dan effectief “de voize” van uw bedrijf zijn en uw klanten doeltreffend te woord staan als we uw bedrijf kennen. We moeten ons volledig in uw bedrijfscultuur kunnen verplaatsen en goed begrijpen op welke manier u uw klanten behandeld wilt zien. Dit vereist van al onze telereceptionistes, naast parate kennis over uw bedrijf, persoonlijke betrokkenheid en een goed inlevingsvermogen. Deze betrokkenheid kan alleen gerealiseerd worden door als team regelmatig te communiceren met u als klant.

terug