voizes
Onze telediensten
Telefoonservice Antwoordservice
Emailbeheer
Receptioniste Telefoniste Overflow
Servicedesk Helpdesk
Calamiteitenservice Alarmservice
24-uurs Service
Ziekteverzuimregistratie Ziekteverzuimmeldingen
Agendabeheer Afspraakbeheer
Reserveringen
Secretaresse Officesupport Responsebeheer Secretariële werkzaamheden
Callcenter in-bound
Callcenter out-bound
Administratieve werkzaamheden Debiteurenbeheer
Acquisitie Marketing Enquêtes
Telefoontrainingen
 
 
Hierin voelen we ons persoonlijk betrokken.

Onze “personal touch” laat zich het beste omschrijven als een intensieve en kwalitatief hoogstaande
manier van werken. We kunnen uw bedrijf zodanig representeren alsof we helemaal "involved” zijn.
We werken daarom nooit vanuit een streng protocol al dan niet vanaf een computerscherm.
Iedere telereceptioniste werkt vanuit merkbaar persoonlijke betrokkenheid. Zakelijk correct, effectief
en met professionele gastvrijheid. Daarbij steeds rekening houdend met uw specifieke wensen en uw
bedrijfscultuur. Wij zijn uw visitekaartjes aan de telefoon.

Uw klant of relatie niet zal merken dat we op afstand opereren. Veel van onze klanten ervaren ons ook
daadwerkelijk als een verlengstuk van hun bedrijf. In overleg komen we persoonlijk of als team eenmaal
per jaar bij u als klant op bezoek of volgen interne trainingen. Desgewenst combineren we trainingen met
een persoonlijk bezoekje van onze manager. Wij streven heldere communicatie en regelmatige feedback
aan uw bedrijf na. U krijgt als klant ook een eigen contactpersoon binnen Voizes, waardoor er directe
communicatie mogelijk is. Dat vinden we belangrijk. U moet als klant het geruststellende gevoel hebben
dat wij u optimaal ondersteunen in secretarieel opzicht. Dat we een eventuele prospect meteen
herkennen of b.v. een klacht meteen signaleren.

Alle telereceptionistes hebben ruime ervaring in het bedrijfsleven. Zij zijn geselecteerd op een opleiding
op (hbo) niveau. Daarnaast op het spreken van ABN, enkele vreemde talen en hun werkervaring.
Enkele van onze medewerkers hebben op managementniveau gewerkt.
Wij zijn hierdoor een doel-treffende combinatie van virtuele receptioniste, telefoniste en secretaresse.
Desgewenst kunnen we ook iemand bij u detacheren. Om deze benadering “personal touch” te kunnen
blijven realiseren is ons uitgangspunt naast een intensieve interne communicatie en motivatie om ook
als team compact en hooggekwalificeerd te blijven.

Een intakegesprek doen we bij voorkeur op uw eigen locatie. Zo kunnen we een goed beeld vormen van
uw bedrijf. Onze ervaring is dat een persoonlijke kennismaking de communicatie ten goede komt met
onze contactpersonen binnen uw bedrijf. Wanneer we als eerste uw klant te woord staan horen we soms
klachten en andere signalen, die voor uw bedrijf van belang kunnen zijn. We kunnen een meerwaarde
voor uw onderneming vormen door deze signalen te verzamelen in rapportages.
We doen dit discreet en doelgericht. U moet er n.l. voor 100 % op kunnen vertrouwen dat we oog
hebben voor uw belangen. Zo worden we ook daadwerkelijk een verlengstuk van uw bedrijf.
Zo kunnen we uw bedrijf met “company pride” presenteren.

terug