|
|
Zo nemen we het voor u op.
• Wanneer u niet zelf de telefoon kunt of wilt aannemen schakelt u door naar Voizes
U krijgt een uniek doorschakelnummer van Voizes en schakelt door b.v. via *21.
• Wanneer uw klanten bellen wordt uiteraard de telefoon aangenomen met uw eigen bedrijfsnaam. Vervolgens wordt altijd de naam van uw klant genoteerd. Dit wordt automatisch gekoppeld aan het tijdstip, het telefoonnummer en de reden van het bellen. Wanneer u dat wenst worden ook andere gegevens genoteerd zoals firmanaam e.d. Wanneer noodzakelijk wordt aansluitend de juiste opvolging aan dit bericht gegeven.
• Mocht een binnenkomend gesprek dringend zijn, dan wordt direct contact met u opgenomen.
Dit kan per telefoon, sms, fax, e-mail. Eventueel kunnen we doorverbinden wanneer u dat wenst.
• Tussendoor kunt u ons vragen of er telefoontjes voor u zijn geweest.
U kunt ook altijd bellen met onze telereceptionistes over de inhoud van de gesprekken.
• U hebt de mogelijkheid om 24 uur per dag, overal ter wereld op iedere computer via internet uw berichten in te zien (middels een unieke loginnaam en wachtwoord) via ons berichtensysteem Voiznet.
• Ook wanneer u slechts zo nu en dan afwezig bent, bijvoorbeeld wanneer u met vakantie gaat, bestaat de mogelijkheid om door te schakelen naar Voizes. Uw klanten worden dan altijd vriendelijk en persoonlijk te woord gestaan tijdens uw afwezigheid. Bovendien kunnen zij op deze manier wel hun boodschap aan u kwijt. En wordt hen desgewenst precies aangegeven wanneer u weer te bereiken bent of wanneer u contact met hen gaat opnemen.
• Slechts voor één dag of enkele dagen doorschakelen behoort ook tot de mogelijkheden.
Wilt u gebruik gaan maken van onze telefoonservice?
Kijk dan bij onze abonnementen en tarieven.
Hebt u andere wensen of wilt u een offerte op maat ? Bel gerust voor een individueel advies.
Telefoon 053-700 97 10 of neem contact op via het contact formulier of de call me now button.
terug |
|